.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فعالیت انجمن صنفی خبرنگاران آمل تعلیق شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمل، از تعلیق فعالیت های انجمن صنفی خبرنگاران این شهرستان به دلیل رعایت نکردن اصول کار حرفه ای توسط برخی اعضای این انجمن خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، محمدرمضانی ظهر شنبه در دیدار با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل اظهار داشت: با توجه به موضع گیری های غیرحرفه ای برخی خبرنگاران عضو انجمن صنفی خبرنگاران آمل نسبت به مسئولان شهرستان و متشنج جلوه دادن فضای آرام شهرستان در برخی سایتهای مجازی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان متولی انجمن های صنفی شهرستان به شدت با ادامه فعالیت این انجمن در آمل مخالف است.

وی افزود: این درحالی است که به تازگی انتخابات انجمن صنفی خبرنگاران آمل با حضور 31 نفر برگزار و اعضای هیئت مدیره و بازرس و علی البدل آن مشخص، اما مجوز فعالیت آنها بعد از انتخابات هنوز از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تائید نشده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمل ادامه داد: این اداره از این به بعد هیچ مسئولیتی در قبال انجمن صنفی خبرنگاران آمل ندارد و به صورت کتبی مخالفت خود را با دادن هرگونه مجوز فعالیت به اداره کل اعلام کرده است.

این درحالی است که برخی مسئولان شهرستان آمل ماهیت انجمن صنفی خبرنگاران این شهرستان را به رسمیت نمی شناسند و امور خبری شهرستان را بیشتر از طریق خبرنگاران عضو خانه مطبوعات شعبه آمل خواستار و پیگیر هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.222 seconds.